Kurs peyote NIEPARZYSTY krok po kroku podejście nr 2

Dziś będzie mało gadania a dużo oglądania :) zostałam poinformowana, że ostatnio chcąc wytłumaczyć coś, nie wytłumaczyłam nic, komentarz od ~n (czemu mnie to nie dziwi :]) dlatego robię podejście nr 2. Jeśli dalej będzie niezrozumiałe to piszcie, podejść będzie tyle ile trzeba :P

Krótki opis:

Każdy rząd to inny kolor.
1. Nawlekamy koraliki (koralik niebieski jest stoperem)

2-4. Zaczynamy drugi rząd (koralik, przewlekamy nitkę, przez co drugi koralik rzędu niżej, koralik, przewlekamy itd.)

5-7. Przekładamy nitkę dołem pod nitką początkową następnie przewlekamy ją przez ostatni koralik ostatniego rzędu (mam nadzieję, że na zdjęciach to widać, bo nie wiem jak napisać to tak żeby było wiadomo, o co chodzi:]) powstaje pętelka.

8-13. Powtarzamy czynność koralik, przewleczenie nitki przez koralik niższego rzędu, koralik itd. aż dojdziemy do drugiego zakrętu.

14. Przewlekamy nitkę pod nitką, która mocuje koralik zielony z nitką niżej (też mam nadzieję, że widać), powstaje pętelka.

15. Następnie przeciągamy nitkę przez ostatni koralik ostatniego rzędu.

16. Kolejne ruchy już się powtarzają koralik, nitka przez koralik niżej, koralik itd.

17-18. Zrobiłam zdjęcie z boku, żeby dokładnie widać było pętelki i mocowanie ostatnich koralików.

Powodzenia :)

Dodaj komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • Google
  • Facebook